طنین بانگ الله اکبر از گلدسته های مسجد امام علی (ع) در روز قدس 

طنین بانگ الله اکبر از گلدسته های مسجد امام علی (ع) در روز قدس 

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: با توجه به اهمیت بزرگداشت روز قدس، به همت اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام بعد از اذان ظهر بانگ الله اکبر از گلدسته های مسجد طنین انداز شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس نبود بنابراین با توجه به اهمیت بزرگداشت روز قدس، به همت اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام بعد از اذان ظهر بانگ الله اکبر از گلدسته های مسجد طنین انداز شد.

 

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام افزود: همچنین در راستای بزرگداشت این روز و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، بنر تصویر پرچم آمریکا و اسرائیل را روزی زمین مقابل درب مسجد نصب کردیم تا نمازگزاران هنگام ورود و خروج به مسجد روی آن پا گذارند و با انتشار تصاویری از این اقدام در فضای مجازی، خواستیم به گوش جهانیان برسانیم که اُبهت پوشالی آمریکا و اسرائیل با وحدت و اتحاد مسلمان به زودی شکسته می شود.

 

 

 


وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، اطلاع رسانی سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس بود که در این راستا ضمن دعوت از اعضای کانون برای شنیدن سخنان حکمت آمیز رهبری، از آنها خواسته شد تا تصاویری از نشستن پای سخنان ایشان را برای ما ارسال کنند.

 



بهرامی اظهار کرد: تبلیغ ساعت پخش زنده سخنرانی رهبری در روز قدس به شکل گسترده در فضای مجازی، تغییر پروفایل اعضای کانون به قدس و آتش زدن پرچم اسرائیل مقابل درب مسجد از سایر برنامه های بزرگداشت روز قدس بود که توسط کانون و اعضای آن اجرا شد.

 



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام بیان کرد: همچنین یک روز قبل از فرارسیدن روز قدس سعی کردیم با انتشار مطالب روشنگرانه در فضای مجازی، یادآور فرلرسیدن این روز مهم شده و مظلومیت مردم و کودکان فلسطین را در ذهن ها تداعی کنیم.

وی در خاتمه ابراز کرد: این برنامه ها در راستای رساندن پیام روز قدس که همانا مظلومیت و اسارت مردم مسلمان فلسطین و قدس در چنگال رژیم صهیونیستی است، اجرا شدند و امیدواریم به زودی زود شاهد نابودی این رژیم غاصب و آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی باشیم.

پایان پیام/ 586